-->

skyhigh








[ :: Pure Energy chain top :: H&M cardi :: AE skirt :: F21 bracelet :: Jessica Simpson heels :: ]
[ :: BP heart pendant :: Aldo bag :: ]


lol at my scraggly hair. Forgetting my umbrella tends to have that effect on it. Anyway, screwed around taking pictures for about 10 minutes before my kneecaps started to freeze off. Not suitable attire for this weather but I loooove wearing this outfit. Softest cardigan ever.

Black on black on black on white on black. Sounds like the majority of my clothing, lol. The heart pendant actually came off one of my other necklaces--I thought this top looked too boring without something extra dangling about so I just clipped it on! :) Oh, and the shoes are about 4 years old...I never really wore them but started again as I was finding stuff for the shop. They're 4.5 inches! And much easier to walk in than I remember. Yay for rediscovery! 

Anyway, a BIGGG thank you to everyone who checked out the shop and commented!! :D I really appreciate the feedback so I can make it easier to use and hopefully fill it with things you all are most interested in! :)
***UPDATE: More a few more pairs of shoes in the shop now! :)

Yours, Etc.
CurvyGirlChic

P.S. Giveaway! GO GO GO! :D



20 comments:

  1. I wish I was confident enough to wear skirts that shor,t but my legs are soooo long, it makes it look like the skirt is up to my butt when it really isn't. Plus I get self conscious when walking up stairs or riding an escalator as I don;t have a BF or hubby to stand behind me and block any onlookers. Very cute outfit!! You look adorable.

    LiteralGemini.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. @Literal Gemini Aw are you kidding me?! I'd kill to have long legs like yours! AND I'd wear a skirt! I think you could totally rock it! :)

    ReplyDelete
  3. I want this whole outfit.
    You look so chic in everything. I'm jealous. Everything you wear looks so expensive hahaha!

    ReplyDelete
  4. Ah like the this look! the braid in hair is cute! those shoes are sexy girl, but I would tip over in those heels! i love how you take all those outfits pics, I forget half the time lol

    ReplyDelete
  5. @Gazel LOL yeah.. that top is from the super expensive Targeyyyyyy (uh yeah. Target.) and I think the skirt was on sale for like...$20? And I don't remember how much I paid for the cardigan, but it's H&M. the WORST it could be is what, $30? But thanks! lol :)

    @The Buxom and the Beautiful Thanks! :)

    ReplyDelete
  6. @Cid Style File Take more pics!!! I love your ootd's! :D As for the heels, baby steps! lol and the 1/2 inch platform doesn't hurt either, haha :)

    ReplyDelete
  7. the legs are looking good! really cute outfit and a great way to class up a rough hem skirt... i love it! :) i like the mini hint of boho in the braid too ;)

    - Iza

    ReplyDelete
  8. Woooow i would kill for those heels ;o)

    http://malou-welovecurves.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. You look hot girl! seriously those heels and the skirt, and cardi, spot on!

    ReplyDelete
  10. You look so nice and polished. Your shoes are love! And I agree the north east has some really bipolar weather including CT.

    ReplyDelete
  11. Aren't boyfriend cardigans the best? They go with everything. Those shoes are to die for, btw!

    ReplyDelete
  12. You look just amazing - and great photos. AGAIN!

    ReplyDelete
  13. You look stunning! I love boyfriend cardis can't wait until my new one gets here this week from ASOS, btw those shoes are killer!
    Work i girl!

    Xoxo
    Stiletto

    ReplyDelete
  14. All black is always a win! Love all your neckwear too :)

    xx

    ReplyDelete
  15. lookin supa hot there lady! and gotta check out ure store! i wanna see! woo-hoo!

    ReplyDelete
  16. aww you look so cute! you are maybe one of the most GORGEOUS bloggers i have ever seen :) and i really mean it!

    ReplyDelete